16. 7. 2017

Alverde Suchý šampón

Krásny večer :)

My, čo máme červené vlasy (alebo v mojom prípade teraz ružové), to máme so starostlivosťou ťažšie. Stačí si 2x umyť vlasy a je po farbe. A keďže sa mi poslednú dobu strašne mastia (asi je to teplom, aj keď teraz veľké horúčavy nie sú), tak keby si ich umývam každý druhý deň, nestíhala by som hrivu dofarbovať. Preto si sem-tam pomôžem suchým šampónom. 


Aj keď Alverde neni top, top, top značka, vždy ma zaujmú novinky a všetky chcem vyskúšať, aj keď v kútiku duše viem, že veľa od  toho nemám čakať. Mala som 5% zľavový kupón, tak pár Alverde recenzií ešte bude. Suchý šampón je v malom plastovom obale. Fakt to je klasický lacný plastový obal. Presne taký ako má Alpa suchý šampón, len tento má šróbovací uzáver.


Aplikácia je o niečo komplikovanejšia ako pri sprejoch. Šampón sa nanesie do cestičiek, trošku v masíruje, nechá pôsobiť 2-3 min a potom sa zvyšky odstránia uterákom alebo hrebeňom. Moje vlasy sú hodne tmavé, odrasty mám skoro čierne a zatiaľ som nemala problém, že by mi zanechával biele mapy. 


Už pri malom množstve šampón dokáže stiahnuť maz. Problém je, že hodne vlasy zaťažuje a aj na dotyk cítiť ,že sú niečím posypané. Sú ako keby postriekané silným lakom, ktorý ako-tak vyčesal. Aj česanie je o niečo komplikovanejšie. Na chvíľu aj dodá vlasom objem, ale nie je to dlhotrvajúci účinok. Takže aj po použití musím mať vlasy zopnuté, aby nevyzerali neumyto, ale vyzerajú lepšie ako bez šampónu.


Na vlasoch prášok nevidno ,ale na čierno oblečení ho určite zbadáte a dosť zle sa dáva preč. Vyzerá to ako by sa človek posypal múkou. Preto je lepšie si dávať šampón ešte v pyžame. Vlasy udrží bez mastnoty celý deň, ale večer sa už musia umyť, lebo aj vlasová pokožka trošku začína svrbieť


Šampón je málo parfumovaný, ale keď v zložení vykúka viac vonných látok. Vonia ako krieda s nejakou sladkou bylinou. Čakala som oveľa väčšiu parfumáciu vzhľadom na to, že všetko od Alverde je niekedy až nechutne prevoňané. Práve pri tomto šampóne by som to ocenila.

Zhodnotenie:

+ sťahuje mastnotu
+ prírodný produkt
+ vlasy vyzerajú o čosi lešpie

- objem je krátkodobý
- vlasy nie sú príjemné na dotyk
- večer začína vlasová pokožka svrbieť
- málo parfumovaný

Hodnotenie: 2* z 5*


Aký je váš obľúbený  suchý šampón ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)




Použité produkty:

Alverde: Suchý šampón 25g: 2,89€* (dm)


*ceny sú len orientačné

13 komentárov:

  1. O něm jsem slyšela, mě by asi ani ten objem a parfemace nevadila, s tím svěděním a ýe jsou nepříjmné na dotyk je to horší. Připomíná mi to dětský pudřík :D Já mám na poličce momentálně od Balea na světlý vlasy a spokojednost, super cena, velký balení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono je asi rovnaký ako keď človek použije kukuričný alebo zemiakový škrob. Funguje to ,ale neni to to naj :)

      Odstrániť
  2. Alverde zbožňujem, pôvodne som chcela skúsiť aj tento suchý šampón no keďže mám mastné vlasy a on ich zaťažuje ešte viac, asi by to nebolo najvhodnejšie riešenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to skôr núdzovka. Suchý šampón od Alpy je lepší ako tento

      Odstrániť
  3. Neskusala som ho kvoli obsahu mastenca, ktory sa nema vdychovat. Pri aplikacii suchych samponov je vyhnut sa vdychnutiu dost komplikovane.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aby mastenec spôsobil nejaké vážne problémy, by musel človek vdýchnuť kilá produktu denne. Ako to, že je nejak toxický som čítala na veľa bio blogoch, ale keď som hľadala vedecké štúdie, nič som nenašla. Ani kamarátka, farmaceutka, mi potrvdila, že neni toxický :)

      Odstrániť
    2. Ano, no preco riskovat. Pouzivame ho v pudroch, make-upoch, ocnych tienoch. Tam je ako tak fixovany proti vdychnutiu, no i tak sa to moze stat. Suchych samponov bez mastenca je mnoztvo a je si z coho vyberat. Navyse ho ani pozitivne nehodnostis, takze o nic neprideme :-)

      Odstrániť
  4. tiež ho mám a tá aplikácia je boj, ale tak to už býva pri práškových, len mňa z neho tiež dosť svrbí hlava :(
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som si ju kupila po tom ako som si niečo o ňom prečítala a vlasy mi do večera nevydržali a zmastneli zas možno som ho použila málo, ale nechávam si ho viac menej na horšie časy možno na cesty:-D inak je malý šikovný a ja si ho len poprášim na vlasy zatrasiem rukou vlasy a je to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja si ho dávam viac, tak drží celý deň. Toto neni produkt ktorým by som šetrila :D

      Odstrániť
  6. Ja suché šampony moc nepoužívam, no túto značku mám rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nerada používam takéto práškové typy suchých šampónov, radšej mám tie v spreji. Ideálne Batiste alebo Balea prípadne Klorane.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena