28. 7. 2017

Linkové nepodarky

Krásny deň,

Keď som sa v utorok rozpísala, že nemôžem nájsť poriadne linky, tak dnes tu sú moje dva omyly, ktoré na začiatku vyzerali nádejne. Pred nedávnom som si kúpila aj novinku od Essence (linku s guličkatým hrotom) a tiež z nej nie som 2x nadšená. Uvidím, či sa ešte ukáže v lepšom svetle. Raz kreslí super, inokedy by som ju radšej zahodila. Ale teraz späť k 100% prešľapom. 


Ako prvý som si kúpila Calligraph linku od Catrice. Catrice má celkom dobré výrobky a málokedy sa stane, že som sklamaná alebo že by produkt bol vyslovene zlý a nepoužiteľný. Preto som túto značku zvolila. Som si povedal, že to je istota a na dovolenku bez linky nemôžem ísť.



Obal je pekný, funkčný, klasický ako u väčšine liniek v pere. Rozhodla som sa pre ňu kvôli hrotu. Vyzerá veľmi dobre a je to asi najlepší tvar, pretože človek s ním urobí hocijaký tvar linky. Tenkú, hrubú, s veľkým aj malým chvostíkom.... Môže sa s ňou vyblbnúť. Problém je, že táto linka nekreslí.


No presnejšie kreslila asi 1x na ruku a potom som sa s ňou raz líčila a dosť. Do špičky hrotu sa proste farba nedostane. A nezlomil sa mi hrot. Ten je penový, nie moc ani veľa ohybný. Keby kreslila, bola by dokonalá. Aj pigmentovaná by bola dobre, pretože z vrchu farba ide. Ale tam mi je naprd.


Po tomto nezdare som si povedala, že proste linku potrebujem, tak som kúpila Maybelline. Už som šla na istotu a v obchode som si čiarla na ruku, či je linka v pohode. Vykukla na mňa krásna čierno-čierna pigmentácia, až mi srdce zaplesalo.


Hrot má presne ako liehová fixa. Na tenkú linku môže človek zabudnúť, ale ja si maľujem hrubšie, tak som si povedala, že aspoň sa s tým nebudem dlho prdieť. Z ruky som ju chcela dať dole, perfektne držala, tak som bola celá šťastná. Noo... potom som šla kresliť linku na oko a zrazu linka nič. Proste ona maľuje len na úplne suchú ruku. Ak má človek tiene, mastnejšie oko, púder, tak proste nič. Nie je šanca týmto líčiť.


Skúšala som hocičo a proste nič. Do vnútorného kútika nehrozí a ak konečne dostanete farbu na oko, tak drží max 2 hod. V podstate sa dlhšie s ňou maľujete, ako je na oku.

Zloženie Catrice linky Calligraph
A toto je Maybelline "zázrak" Master Graphic

Zhodnotenie:

- všetko naprd


Hodnotenie: 0* z 5*



Akú najhoršiu vec ste si naposledy kúpili ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)





Použité produkty:

Catrice: Ultra slim eyeliner pen Calligraph - čierna: 3,50€* (dm)
Maybelline: Master Graphic - čierna: 6,99€* (teta drogéria)


*ceny sú len orientačné

2 komentáre:

  1. Ja som si kupila tu od catrice a som spokojna,uz ju pouzivam dlhsie a stale funguje,len ja mam mastne oci,tak sa mi casom zacne "rozpijat", ale kresli sa s nou jednoducho :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda tej Maybelline, vyzerá dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena