25. 7. 2017

Milani Ultrafine tekutá linka

Krásny deň :)

Linky....mám pocit, že začína byť veľké umenie zohnať dobré linky. Niekedy som vzala do ruky linku a bola dobrá. Teraz neviem čím to je ,ale vôbec nemám pri výbere šťastie. Vždy si vyberiem nejaké, čo robia fľaky alebo hrot kreslí 2-3x a dosť. O farebných ani nevravím, tam to zvykne byť ešte horšie. Milani mám doma už dosť dlho a som rada, že oni linkovú smolu zlomili. 


Milani nie je zrovna kozmetika, ktorú by som chcela vždy vyskúšať za každú cenu. Kuknem sa na ňu až keď príde s niečím zaujímavým. Ale linky som si kúpila len preto, že poriadne farebné linky človek nemôže zohnať. Čierne je problém a farebné už ani nevravím.


Na krasotike boli v ponuke len 4 farby, tak som si vzala fialovú a modrú. Nie sú to farby, po ktorých by som hneď slintala a musela ich kúpiť aj keby som mala niečo založiť. Sú to v podstate klasické odtiene. 


Linky sú vodeodolné. Ak sa dá, tak farebné linky zvyčajne kupujem len vodeodolné, pretože najčastejšie ich používam v lete. Hlavne keď ide človek k vode, nemôže sa vyblbnúť s tieňmi, pretože tie by zo špliechajúcej vody neboli nadšené. A farebná linka dokáže urobiť veľa parády. Buď sama alebo v kombinácii s ďalšími linkami. 



Namiesto klasického štetečka, majú penový hrot. Mne osobne sa s nim pracuje dobre. Skôr s nim opravím nedokonalosti, síce musím priznať, že aplikácia trvá o niečo dlhšie. Neuškodilo by, keby by bol o niečo mäkší a jemnejší. Niekedy robí ryhy do linky, preto treba mať pri líčení ľahkú ruku. Vtedy už neryhuje. 


Pigmentácia je naozaj dobrá. V podstate stačí len jeden ťah linkou a je to. Ak ste "šikovný" ako ja, tak to chce potom ešte menšiu úpravu, ale už pri prvom ťahu sa pigmentácia ukáže na 100%. Výdrž je naozaj celodenná. Vo vnútornom kútiku sa začne po čase trhať, ale inak drží celý deň. A vôbec ju na oku necítiť. Linka je pružná a neťahá oko po čase.




Zhodnotenie:

+ pigmentácia
+ výdrž
+ vodeodolnosť
+ nepraskajú
+ dobre sa odličujú

- aplikátor

Hodnotenie: 5* z 5*


Vyskúšali ste ich ? :) Aké máte doma farebné linky ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku 




Použité produkty:

Milani Ultrafine tekutá linka: Prismatic purple 7,19€ * (krasotika.sk)
Milani Ultrafine tekutá linka: Sparkling Turquoise 7,19€*  (krasotika.sk)



*ceny sú len orientačné

9 komentárov:

  1. linky veľmi nepoužívam ale mám jednu od miss sporty ktoré si veľmi chválili tak som si ju tiež kupila má taky dlhší štetček ale dá sa tiež drží veľmi dobre, potom mam jednu od gosh tú mi dala sesternica a keď som si ju dala na ruku nešla ani zošuchať dole a pod vodou sa mi normalne odlepila ani sa nerozmazala :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú som mala aj ja, mne trošku trvalo ,kým som sa naučila s ňou robiť. Nakoniec som si kúpila aj žltú a ružovú a dajú sa. Čierna je ale naj :)

      Odstrániť
  2. ja mám doma tiež farebné linky, modrú a ružovú a klasickú zlatú a striebornú. Tieto však vyzerajú veľmi dobre a kvalitne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem měla tyto linky v černém provedení a byly taky skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čierne akurát mali vypredané, tak nie som nevzala. Teraz by som ich kúpila hneď :)

      Odstrániť
  4. Krásně kreslí, ale já oblibuju zejména černé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já barevné linky ještě nezkoušela a tyto vůbec nevypadají špatně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak tieto sa mi veľmi páčia :) aj odtiene, aj prevedenie :) práve nejakú modrú linku hľadám, tak sa možno popozerám po týchto :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena