11. 7. 2017

Navia Avokádový pleťový krém

Krásny večer :)

Úplne 100% BIO kozmetika nezvykne byť lacná záležitosť. To je aj najväčší problém, prečo jej až tak veľa neskúšam. Hlavne v obchodoch, ale aj na e-shopoch mi niekedy príde predražená. Ako áno, musí mať certifikáty, nemôže použiť lacné náhrady, niektorá je ručne robená ale aj tak niekedy suma produktu je až moc vysoká. Naviu som si všimla na bionatural, keď som hľadala nejaké novinky, čo by som si mohla kúpiť. 


Navia je slovenská ručne vyrábaná kozmetika. Poznala som len Soaphoriu, takže je super, že nemáme len jednu značku. Avokádový krém je určený pre mastnú a problematickú pleť. Ak trpí človek nie len akné, ale ja psoriázou, ekzémami, tak toto by mal byť krém, ktorý pleti sadne ako riť na šerbel :) Krém je v krásnom sklenenom obale. Žiadne plasty, v ktorých by sa zložky mohli znehodnotiť. Najviac sa mi páči, aký je celý krém jednoduchý. Aj čo sa týka obalu, popisu, aj zloženia. Žiadne zbytočné kecy o úžasných účinkoch až priamo zázračných. 


Ja som si to na začiatku nevšimla, ale krém je bez éterických olejov. Som zvyknutá, že vždy je nejaká kvapka oleja v kréme, ktorá ho neskutočne prevonia. Preto ma prekvapilo, že po iotvorení krému, nič. Žiadna vôňa. Len som cítila niečo avokádové. Ako pre ľudí, čo majú veľké problémy s pletou je to super, pretože éterické oleje môžu dráždiť, ale ja osobne by som tam dala kvapku pomarančovej alebo rozmarínovej silice :D. Asi by to krému neublížilo, ale chcela som ho otestovať taký, aký prišiel, tak som nič nepridávala. 

  
Mne osobne robí mastný povlak. Aj keď som ho dávala menej, aj som ho skúšala dať na vlhkú pokožku.Stále som mala mastnejšiu pleť po kréme.  Preto ho nanášal nejak 10 min. pred make-upom. Ale aj keď mám na pleti mastnejší finish, tak make-up drží na ňom dobre. Má naozaj dobré hydratačné vlastnosti. Ako ho používam, zmizli mi všetky suché miesta, čo som na pleti mala. Čo sa týka problémov z akné, tak pomáha. Nooo....len musí byť človek trpezlivý. Bleskové účinky krém nepredvedie, ale pri pravidelnom používaní (asi tak po mesiaci-dvoch ) rozdiel na pleti je už viditeľný. 


Jediné, čo mi na kréme vadí, že je má v sebe akoby zrniečka alebo hrudky. Absolútne netuším, prečo ich má. Či každé avokádové maslo má v sebe "mini-zrazeniny" alebo sa spravili v balení. Mám ich tam od začiatku. Ako človek vmasíruje krém do pokožky, tak sa roztopia, ale na začiatku mám pocit, akoby som si robila peeling.


Zhodnotenie:

+ našľahaná konzistencia
+ hydratácia
+ zloženie
+ obal 
+ pomáha s nedokonalosťami
+ dobre drží na ňom make-up

- mastný povlak
- malilinké čiastočky


Hodnotenie: 5* z 5*

Skúšali ste nejaký produkt od Navie ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:

Navia: Avokádový krém 60ml: 6,90€* (bionatural.sk)


*ceny sú len orientačné

19 komentárov:

  1. Znacku vvubec neznam ale vypada to dobre. Prrirodni kosmetika a avokado. Bomba kombinace :)y

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úprimne som si ho chcela jeden čas kúpiť, no potom som siahla po inom. Presne ako píšeš som sa obávala toho mastného pocitu na pleti. Moja pleť je mastná a tak mi nie všetko sadne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám miešanú a nevadí mi to len preto, že keď dám make-up je to ok. Ale aj tak mu musím dať čas ,aby sa vsiakol

      Odstrániť
  3. Uz som sa po nom pozerala. Zaujal ma konopny olej v zlozeni a tiez to, ze neobsahuje bambucke masli, ktore mne na pleti vadi a zial obsahuje ho vacsina kremov. Myslim, ze casom sa dostanem k objednavke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej bambucké maslo je skoro všade, ja ho používam bežne samostatné. Moja pleť je s nim ok, aleaj mňa prekvapilo ,že v zložení sú len 4 zložky a nič viac :)

      Odstrániť
  4. Avokádový krém mám od Navie asi nejraději, a to jsem vyzkoušela všechny jejich šlehané krémy. Ta malá jakoby zrníčka mě také překvapila, přitom po rozetření na pleti už skoro nejsou, nevím, čím to je :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Značku zatím neznám, takže jsem od ní nic nezkoušela, ale tento krém vypadá zajímavě. :) Jen mám mastnou pleť, takže by mi asi moc nevyhovoval.
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako on je určený na mastnú pleť....ako aj keď vytvára mastnú film, tak je to jeden z naj krémov, čo som vyskúšala. Mojej zmiešanej pleti vyhovuje skoro 100% :)

      Odstrániť
  6. Já už ho mám na seznamu delší domu, ale musím mazat a mazat abych vymazala zásoby a pak na něj přijde řada :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jako vypadá dost dobře, ale asi by mi vadil právě mastná pokožka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Možno že tie čiastočky tam maju byť pokiaľ zmiznu a taky čito avokadovy krem može byť super niečo take by sa mi určite cez zimu zišlo lebo vtedy mám dosť suché miesta:) obal sa mi páči je praktický:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na zimu je podľa mňa bude úplne super, ale aj v lete je skvelý :)

      Odstrániť
  9. Od Navie som zatiaľ mala len deodorant, ktorý bol výborný. Po tomto kréme som už pozerala, ale asi by mi vadil ten mastný film. Zjavne by to robilo problém ráno pri nanášaní makeupu. Ale na večer si ho zas viem predstaviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si to myslela, ale keď si dám krém, tak sa idem obliecť, upravím vlasy, najem sa a potom dávam make-up. Ani raz som si nevšimla, že by mi zle chytal alebo by niečo zle držalo. Cez víkend, keď sa nemalujem a dám len krém, tak mám mastný film dlho. Ale to som doma, to mi moc nevadí :)

      Odstrániť
  10. Značku Navia poznám veľmi dobre, máme od nej doma hneď niekoľko produktov a všetky nám viac-menej skvele sadli. Myslím, že práve Navia je jednou z tých značiek, ktoré napriek vývoju, vytváraniu nových produktov a inovovaniu balení si stále drží viac než príjemné ceny a je jednou z najdostupnejších značiek na našom trhu :)

    Tento krém mám doma taktiež, zrniečka potvrdzujem, je to trochu zvláštny pocit (presne ako píšeš) pri nanášaní, ale časom si človek zvykne. Bohužiaľ, kvôli mastnejšiemu filmu ho nemôžem používať cez deň, ale na noc je skvelý. Ráno je po ňom pokožka skvele hydratovaná a regenerovaná :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako s tymi cenami ma prekvapila, kukala som potom aj iné produkty a všetky boli za dobrú cenu, tak určite niečo ešte vyskúšam :) Strašne sa mi páčia aj balenia aj tá jednoduchosť.

      Odstrániť
  11. Ta konzistence je teda hodně zvláštní :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je, zvyčajne som mala také len telové masla, ale aj na pleť je to super konzistencia. Dobre sa rozotiera :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena